Det är en vanlig dag och jag har det bra

Shoppa Shoppa Shoppa
jag har inga pengar what so ever, men åkte till nacka forum med mamma då kan man alltid få nåt hahah!
Och äntligen hämtad jag ut min nya medicin från Apoteket, min hjärtmedicin, hahah får fan hoppas de fungerar annars ger jag upp. När vi skulle åka ifrån nacka köpte jag kaffe, ASHETT kaffe, och självklart spillde jag ut allt på min nya fina crashdiet tröja, fan va irriterad jag blev, fast jag räddade den, nu mår den bra<3 tröjan alltså hahah  Min hud derämot mår INTE bra :c
Btw så har jag upptäckt en otrolig grej, lackleggins luktar kompost hahah. eller plast...nejmen ja, wierd :)))

Nya shorts från Gina Tricot 249kr
(jag hittar aldrig shorts som e bra, passar i midjan men jättestora vid benen, problem hahah, men ja kände mig tvungen att ha shorts!)
Svart/röd rutig asmysig lumber skjorta från axelsson 99kr REA
(javet, mamma butik men dom har jättefina/billiga skjortor<3)











Kommentarer
Postat av: En gul kanske men inte så liten kines

Short short eller vafan det heter är fan ren porr! :C

2010-08-11 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0