Livet är fult du är fager

När allt är miserabelt flyger en ensam drake
Högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen
Du är inte en i mängden men jag är en utav dom
Få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden
Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen
Jag vill se alla sidor, TV:n visar en utav dom
Livet är fult du är fager
Daniel var så jävla bra. Tyvärr sjöng han bara en timme men det var så värt pengarna. Så jävla fin han är också heh.<3
för övrigt så har nåt hänt med mina lår, de blev för kalla + att ja gick för mycket.
inte så jävla bra, ser inte så jävla fint ut heller när jag går hahah! men de va värt det.
HAR PRECIS BADAT, NU KAN JAG RÖRA BENEN, 
FULA MANSON TRÖJAN+MJUKISBYXOR O OSMINKAD=UNDERBART
Gif Created on Make A Gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0