Nyårslöften 2011

Eller ah...mer saker som jag ska göra
1. Ta hand om mitt hår mer, klippa topparna oftare/inpackning 1gång i veckan osv
2. Gå upp 5kg - seriously
3. Sluta upp med allt drama - visst det är kul för stunden, men ah..
4. Bli mer social/orka med att träffa folk
5. Sluta vara osäker - tolka de hur du vill hahahah!
6. Sluta hålla inne mina känslor o ah ni fattar
7. Bli mer vig
8. Sluta ljuga/skämta så mycket
9. Ta hand om min hy, ska få så fräscht fejs så ja inte ens behöver foundation
10. Bli sådär jättekär, sådär så jag nästan avlider och inte fega ur då, m-h-m<3
11. Skaffa lugg
12. Fixa vitt hår och inte tröttna på att bleka o shit och sedan färga de svart
13. Skaffa mig en riktigt nize Justin Bieber tröja, must have
14. Sluta slösa mina pengar på så jävla mycket kaffe
15. Börja spela WoW igen, JAG SAKNAR DIG ISÍLWEN<3<3<3
16. Tjata tills jag får pierca cheek
17. Vara jättehorig, börja röka, festa som ett as och självklart punda runt
Jag är seriöst som alltid
Så, vad är era nyårslöften? ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0