Vara vacker, fri & vild.

Sådär ja. Nu har jag bestämt mig.
Imorgon börjar jag förstöra mitt hår med avfärgning, blekning och silvershampoo.
Bara för att det är så jävla intressant så ska jag visa hur jag gör.
Tänker visa med bilder när jag väl börjar men detta är iaf min plan:
1. Avfärga
2. Avfärga igen (om det behövs)
3. Bleka
4. Bleka (+använda silvershampoo)
5. Silvershampoo
Och till slut så SKA (:@) detta vara resultatet
Ska för övrigt bli lika snygg som tjejen och skaffa lugg, WISH ME LUCK!
tumblr

Kommentarer
Postat av: NICOLINA

...var det inte du som var anti tumblr? ^.-

2010-12-27 @ 22:42:06
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

lycka till : jag har precis färgat över mitt nästan vita hår som jag haft i flera år nu. blev less. nu ångrar jag väl mig om en vecka..

2010-12-29 @ 15:00:39
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0