En vanligt dag, ungefär

Skola som vanligt idag, jättetråkigt som vanligt
vännerna är underbara som vanligt, annat folk blir arga på mig som vanligt.(JÄVLA RÖV)
ÅRETS OMGWTFBBQ MOMENT:
Herregud?!?!?! jag dör, en fcking psykopat på bussen, okej han var inte psykopat, men nåt jävla fel var det på honom, han satt och stirrade på mig med ögon som vilken sekund som helst skulle kunnat ploppa ut. Han log som en galning, dreglade,  satt och slickade sig runt munnen och bet i naglarna. Faan va obehagligt det var, tänkte hoppa av bussen bara pga honom. Hela bussresan gjorde han det. När jag hoppade av bussen så sprang jag hem, hahah vilket pussy jag är, men fan asso, INTE OKEJ. :((
paint skillz, jotack jag vet

btw;
Fyfan va less jag blir på killar som är mer pms'iga än jag.
NÄR DOM INTE HAR EN ÄNDA JÄVLA ANLEDNING
OCH SEN GLÖMMER DOM ALLT PÅ 10SEKUNDER
fuck my life
detta är också; INTE OKEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0