Ge mig en dans i vårt avlånga land.

var i mammas nya hus i spånga idag. dom fick flytta in nu i fredags så det är himla rörigt, står tusentals lådor och kassar överallt, vet inte hur vi ska ha plats med allt :s
jag ska fixa mitt rum jättefint <3 ska få en stor säng, helt okej (:DDDDDDDDD)
mitt rum ska vara svart och mystisk, sängen ska stå vid mitt stora fönster så folk som går förbi kan kolla på mig, då jag alltid är i min säng. sen ska jag tapetsera en vägg med fina plansher såsom, sonata, lotr osv. ska bli fint.
är jävligt trött f.ö som ni kanske ser
imorgon har jag skola, ska ha någon specialdag, kommer säkert julpyssla eller något knas, helt okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0