LOV. NÄ FAN, BLIR INTE BÄTTRE.

okejokejokej here this people!
hade en modevisning i skolan idag, typ fem grupper som tävlade om vilka som kunde återskapa en look från en epok, min grupp hade 30 talet, min grupp vann (WOOP), vi fick lite fina minisaker såsom - En bok, goldwell shampoo, hårinpackining, hårspray, body lotion, lite engångskrämer och ett shampoo for men hahah. Jag älskar gratis så det förgyllde min dag rätt rejält! SEN VARE JU LOOOOV! Förgyllde min dag lite mer. Sen följde jag med Fanny till staden då hon skulle hitta lite julkappar till sin mor, vi ramla in på hm som hade värsta rean och vi båda fann oss assöta klänningar för bara 100spänn. Blommig och sådär sommrig, himla gullig, tycker jag har för lite söta klänningar, behövdes. Förgyllde min dag ännu mer! Sedan blev det lite gofika/skitsnack och serious talk med Fanny, ännu bättre dag.
.
Så, dagen var helt okej (mwehe) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0