HEJDÅ TJUGOHUNDRAELVA

Har 2011 varit bättre än förra året? Ja, det skulle jag nog påstå.
Någonting du aldrig kommer glömma 2011?
Första kärleken och alla konserterna hah.
Har du flyttat under år 2011?
Ja, till Spånga med min mor
Har du gjort något du aldrig gjort förut?
Har jag då säkert!
Har du varit kär? Ja. 
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja. 
Har du haft ett hemligt förhållande? Skulle man kunna säga ja, ungefär.
Har du kysst en främling? Skulle kunna säga att han var en främling ja.
Har du gjort någon riktigt ledsen? En antagligen.
Varit i slagsmål? Nej.
Har du varit deprimerad? Man har väl sina dagar.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja, många.
Har du skämt ut dig? Inte något så fasligt, men visst händer det.
Hatar du någon på din skola? Nej. 
Har du träffat nya vänner? Ja!
Har du snott någons pojkvän? Nej. 
Spelat full? Nej. 
Fått minnesluckor? Nej.
Varit så glad att du gråtit? Hahah ohja!
Mest misslyckade kvällen 2011? Kommer fan inte ihåg.
Bästa frisyren? Mitt nu.
Mest använda plagget? Svarta tubkjolen. Mitt sönderklippta linne. Tjockiströjan.
Årets ord? lol XDXDXD
Skulle året kunnat bli bättre? Det är klart.
Hur ser 2012 ut? Har tänkt att inte bry mig så mycket. Kan låta dåligt, men för mig är det nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0