17. Mina rädslor & 18. Den här månaden

Eftersom de e sista dagen på månaden idag kör jag på med de sista på listan
Mina rädslor- Bli lämnad, alla småkryp, hajar, att bli flintis, att bli tjock och så är jag jätterädd för att få mina hälsenor avskurna lol.
Den här månaden- har jag typ bara varit sjuk, så denna månaden kan ta sig. hårt.
men f.ö har jag denna månaden varit med mina vänner, haft fina filmkvällar, varit i skolan, träffat kalle(som ja inte träffat på typ två år lol), varit på hemmestadansen, varit på öppet hus, varit med om snökaos, bowlat...och varit sjuk. heh
okej, jag vet jag lägger bara in bilder på mig själv MEN JA GILLAR'E
mitt hår är inte så grått, jag ps'ade det, men det är så slutresultatet SKA vara
asfint om jag får säga de själv, älskar grått hår
.påminnelse- måste köpa rosa läppstift, ja vill vara alternativ, eftersom alla har rött nu för tiden lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0