Update: hårhårhår

Som sagt så blekte och färgade jag mitt hår för ungefär en vecka sen
Detta var min fjärde blekning och mitt hår har tagit åt sig det rätt så bra.
Man måste ju komma ihåg att jag började med ett rätt så mörkbrunt hår
Jag använde Moods blekning, som jag själv inte tycker är ens i närheten av lika bra som Schwarzkopfs! Men det är olika för olika personer och den bleker iaf några nyanser.
Sedan använde jag mig av L'oreals färg Stockholm, fyfan va den brände i ögonen (av bara lukten) och ah, den kommer jag aldrig använda igen! Men den gjorde faktiskt rätt så stor skillnad!
Så nu är det bara lite kvar och sen är mitt hår klart! :D
som ni ser på bilden där nere så är det egentligen bara de långa håret som fortfarande har lite gula skiftningar
jag är hawt, jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0