1. Presentera mig själv

LÄS ELLER DÖ
Evelina Maria Forsell är hela mitt namn. Jag är femton år, blir sexton den 14 april. Jag är ungefär 1.68 lång och rätt så smal (fniss), mina ögon är blå, mitt hår är för tillfället orange/gult då det är "in progress" att bli vitt (lol) och jag... har inga ögonbryn (spännande fakta hejhå), har tyvärr noppat bort dom nästan helt när jag var yngre..smart! Jag bor på Ingarö med min pappa Johan i samma hus som jag alltid bott i och det är där jag anser är mitt hem, men ja bor också med min mamma Eva i Orminge, ohyes ghetto kid I am. Jag lever då hos föräldrarna varannan vecka, och med mig då har jag mina två storasystrar, Caroline, som är den där coola rockiga metal systern, Josefine, den blonda, fina, lite "grown up" systern och min vackraste, sötaste, bästa vän Vincent, vovven som jag älskar mer än mamma och pappa tillsammans gånger tolv. Jag är för jävla snäll, alla som lär känna mig tycker om mig (no kiding), I'm loveable, jag låtsas ha ett ego stort som universum men egentligen har jag asdåligt självförtroende ( ja vet blabla /care) men srsly, jag är asblyg, men väldigt social om jag mår bra och är med folk jag känner mig bekväm med, några skulle beskriva mig som cp, positivt då, men det är nice och jag får panik om någon vän ger mig den minsta lilla diss /dör.  Jag älskar justin bieber, gamla "boybands", sleaze, min största idol david hellman, sockervadd, sån där löjlig powerking, xray, monster you name it, mitt eyecandy heath ledger, mina vänner (har typ bara tre nära vänner men so..) och sallad (+ galet med salladskrydda).
Så där ja, nu jävlar vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0