2. Min första kärlek

Min första kärlek... okej, så här är det, jag har aldrig varit kär, förälskad många gånger men aldrig kär.
Men kan ju inte bara hoppa över det här så berättar om mina små crush's hahah!
Som säkert många vet så var jag ett hemskt TH fan i typ 5an? Så självklart var jag vansinnigt förälskad i Bill Kaulitz, men ah vafan /care. Många kändisar har man ofc haft småcrushs på, de har ja ju tom nu, ja e löjlig. Ingen vill väl veta sånt, right?
Så, 2010, typ april hah,  blev jag förälskad i en kille, som jag då trodde var kärlek. (...lät seriöst ja vet)
Jag vet inte om ja bara inbillade mig att jag var kär eller om jag faktiskt var det (tja, confused), annars kan det ha varit så att jag inte ville inse det eftersom det inte vara en så kallad "besvarad" kärlek hah..
Iaf tyckte jag mycket om honom, galet mycket, tänkte egentligen inte på någon annan än honom.
Saken blev inte bättre av att vi var ganska nära vänner och träffades rätt ofta.
Och... ah vettefan va ja ska säga mer. Blev ingenting av de så, lets forgeeeet! /dör
P U S S :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0