7. Min(a) bästa vän(ner)

Jag har ingen ork att skriva om alla mina nära vänner, jag älskar er alla men dom ja tar upp här är dom jag umgås mest med. :)

Hanna
Jag träffade Hanna för första gången i 7an då vi började i samma klass. Vi båda var asemo så att vi skulle bli vänner var lixom ment 2 b. Vi sprang runt med fult tuperat söndersprayat hår och bebisnappar, vi var jättefina. Hanna är min bästa vän, hon vet allt om mig och ibland förstår hon mig bättre än vad jag själv gör. Jag älskar henne som fan.
'
Ludvig
Ludde är den snällaste killen ja någonsin träffat, Ludde kan alltid få mig att le, Ludde hatar mig egentligen och det är lite synd för jag älskar honom, jättemycket.
Nicolina
Nico e jättefin, hon e helt crazy, galen rakt igenom. Hon vet allt om mig och jag skulle nog våga säga att jag vet allt om henne. Vi blev egentligen sådär jättebra vänner i början av 9an och jag är så jävla fcking glad över det!  Jag älskar dig.
Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan någon av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0