Bröststubbar

Oj vilken fin vecka jag har haft!
I måndags åkte jag till staden och såg Easy A med Nicolina, jätterolig, rekommenderas starkt! Sedan bar det av till åkersberga för en mysig filmkväll och annat fint. I onsdags bar det av till Nicolinas lägenhet i stan, där vi + Hanna gjorde våfflor (eller ah.. Hanna gjorde väl det), tittade på film, åt, åt och åt...och sov, sedan spenderades dagen efter att bara ligga i sängen med Nico och dega, nicE! Åh jag vet att mitt liv är spännande, avlider nästan. Igår åkte jag till Alex och var med honom! Fejnt. (har för övrigt avfärgat håret + blekt de en gång, bilder kommer snart haaaah) P U S S

Kommentarer
Postat av: NICOLINA

Rubriken <333333

2011-01-09 @ 00:26:48
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0