Evelina, du är kvinnan i mitt liv!

Min hund ligger vid mina fötter och fiser var 5te minut ungefär. E äckligt :ssss
f.ö e evelina en fin fru, mår lite bättre över mig själv nu hoho!
Vi blev förälskade på Stena Line på väg til Fredrikshavn, 
vi blev förlovade på Larsbjørnstræde i det smukke København 
När polisen sprängde lönnkrogen sa jag: "Skål för friheten!" 
Men då kom Evelina, så polisen gick igen. 
Oooh, Evelina!

Hon sa: "Vi reser till Madrid, min vän." Jag sa: "Jag äger tie spänn."
Hon gick och ringde Simon Spies direkt, jag tror vi lyfte klockan fem. 
Men utan pass, i tullen, greps jag av två Guardia Civil. 
Men Evelina talar spanska, så dom låna ut sin tjänstebil.

Oooh, Evelina! Oooh, Evelina! 
Du är kvinnan i mitt liv! 
Du har personlig stiiiiil, Evelina. 

Vi gav oss genast av till Frankrike, till mitt älskade Paris. 
Vi satt och frossade på skaldjur en kväll vid Place de la Bastille. 
Vi var helt omoraliskt panka, men bredvid oss satt två nämdemän. 
Evelina fick nåt skit i ögat, dom tog hand om räkningen.

Vi ville hem til København igen, men i Lübeck war es klippt; 
När terroristknektarna såg mitt skägg fick dom nåt saligt i sin blick. 
Dom bad mej visa mina gömda bomber, Evelina hörde fel...
Dom eskortera oss till Puttgarden och önska mej allt väl. 

Oooh, Evelina!...

Ja, det är jävlar i min blindtarm underbart att ha en vacker fru;
Jag har väl aldrig haft så många goda vänner som just nu. 
Och jag är välsedd hos politiker och äffärsmän och polis. 
Ja, nöjet att få hångrina har alltid haft sitt pris. 

Oooh, Evelina!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0