Farväl älskade Orminge

Åh sista dagen i världens finaste lägenhet, kommer sakna orminge något enormt, så jäkla bra ställe alltså.
Kommer sakna bussarna mest, dom går fan varje minut <////3
SÅ, jag kommer alltså vara bosatt hos min far tills december! rätt skönt att inte behöva flytta varje vecka dock.
oufhoufhoufh, fett sorgligt
alltså jag fick värsta städ rycket och städade hela jävla rummet här hos pappa, ja dammade, sopade, hängde upp alla kläder i garderoben, la kläder jag inte vill ha längre i påsar för att skickas iväg, jag dukade upp mitt smink/hårgrejsimojser och allt JÄTTEfint och mitt golv e helt jäkla felfritt, känner mig så jäkla stolt, ska fan inte leva i skit längre hahah...säger jag nu.
aja, nu ska ja dricka te, äta banan och gå o lägga mig
OCH SAKNA ORMINGE, ALLTSÅ ÅH :(((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0