Hjälp, tack!

Idag ska jag ta och tona håret silvrigt, hoppas en liten burk räcker... antagligen inte :(
Vi ska ta klassfoto osv imorn så måste ju vara snygg :sss
Jag verkligen måste gör något roligt med mitt hår, jag vägrar klippa av de, även om de ser ut som sockervadd
Jag ville heller inte klippa lugg eller dylikt, nejnejnej, har haft de, fungerar inte på mig pga jäffla hårvirvlar
SÅ, SERIÖST GE MIG TIPS?
huuuur kan jag se konstigare ut än vad jag redan gör? jag vill ha någon drastisk ändring fortfort fort
tänkte färg... ungefär som dessa, så himla fint, men de kan bli så fult om man failar
vill inte se ut som ja gjorde i 7an precis
o nej inge svart eller rött, röda pigment kan dö
'

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du skulle kunna bara fixa håret 100 år i morrn å locka det så som hon på bilden. För när jag hade sönderblekt hår såg det inte lika slitet ut när det var lockat så (även om det slet mer).

2011-09-22 @ 17:03:08
Postat av: Evelina

sv: lockigt fungerar inte på mig tycker jag :(

2011-09-22 @ 19:20:47
URL: http://evelinahellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0