Ja är väl sansad nu när vi beter oss som djur

Skolfotot blev nog bra... de enskilda fotot fick ajg se och AHHAHAHHA är mitt enda ord för det, + usch och fy
men de e sånt som händer när jag ler + jävligt med ljus + bra kamera så man ser ... AAALLLTTTT, hah men ja...
Vi e fina!!!!
Tonade håret igår så nu ere typ...vitt? grått? något sånt iaf. IDAAAG ERE MAGGIO PÅ GRÖNAN OCH JAG E SJUK
asnice, ska hosta och snora ner hela pupliken :*
F.Ö så har vi sålt lägenheten nu :( + köpt hus i spånga :(( ska ut i november typ...
SÅ JAG KOMMER BO PÅ INGARÖ FOOOREVEEEEER NU. till... vi får flytta in i spånga alltså...........
så, några månader?
yeyeyee, sålt min dsl + ett spel så SNART HAR JAG AAAASMYCKE PENGARRRARRARARR
HIH, f.ö smsa mig folket, helt serri, sjuk i skolan e inte kul, har tråkigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0