En löjlig lista

hej ja är i skolan och har tråkigt och dör snart av hunger
uttråkad till tusen ;pPpp
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? 
Nejtack, äckligt :(

Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? 
Mitt immunförsvar?

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? 
bara mig själv, e pryd ;PPP

Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? 
Ingen aning.

Har du någonsin pussat någon som varit hög? 
han pussade mig hahah,gills ej

Vem är den största idioten du känner? 
Kan inte riktigt komma på någon, har lite hatkänslor mot en 20årig man dock, (åh så spännande, vem kan det vara?!?!? ;PppP)

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? 
Om vi nu säger att jag var hemma innanför min dörr så hade jag blivit rätt glad

Vem tog senast på din rumpa? 
åh vet inte, säkert hanna eller nån, de pervot ( <3)

Har du syskon som är äldre än 21? 
eh hon e 21 tror ja....

Hur fick du ditt senaste blåmärke? 
Minns inte.

Saknar du någon just nu? 
Ja för satan!

Är du längre än de flesta i din ålder? 
Några, mina närmaste vänner e dock höga som hus

Känner du någon som är oskuld? 
Ja

Brukar du tänka innan du talar? 
...ja

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? 
säkert :s

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? 
luddh kanske, heh

Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? 
jaaa vafan hah!

Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? 


Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? 
klart jag vet vad jag har

Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? 
nööh

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? 
Min säng. Hemma. Bussen. Tunnelbanan. Skolan

Vem har du umgåtts med idag? 
Fanny typ hah<3

Är du en elak person? 
Nej, ja e nog världens snällaste

Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? 
En jävla massa kläder!

Vad lyssnar du på just nu? 
vill ha dig - freestyle 

Tror du att andra människor tycker illa om dig? 
Ne alla älskar mig. Iaf om dom känner mig ehhehhe

Är du lycklig? 
Ja de skulle ja påstå!

När grät du senast? 
Igår, när ja kollade på desperate housewives , sooooo sad :(((

Tror du att två ex kan vara vänner? 
Säkert, inget jag varit med om dock

Sover du med dörren öppen eller stängd? 
Stängd! 

Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? 
mat, en säng och fint sällskap

Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 
EN GÅNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0