Jag får Pani i i i i i i i k Jag får Pani i i i i i i i k Jag får Pani i i i i i i i k

blev ju inte riktigt så att jag krossade några fönster på maskinen. kom till grönan med fanny och lollo fem timmar innan de skulle börja. två timmar innan fick jag så jäkla ont i magen, fattade nada. typ tio minuter innan konserten började höll jag på att svimma och fortsatte vara helt väck och svimmfärdig hela konserten. satt längst bort på marken för det mesta hahah! Så inte värt. Tur att jag hade ture som tog hand om mig hah ♥ :(
Dagen gjordes ju dock när jag såg Mats och Erik i Lilla sällskapet. Ångrar fortfarande att jag inte sprang efter BUHUUU :((
snor sista bilden av lollo, HAHAH helt borta. kroppen kaosa

Kommentarer
Postat av: Fanny

Mår du bättre nu min fina? Vi får se till att Masiken uppträder igen så vi kan krossa en jädrans massa fönster! <3

2012-05-19 @ 17:08:25
URL: http://fnylindberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0