Q & A

Martina:
Hur gör du håret så vitt? Blekning och silverschampo fattar jag, har varit vithårig jag med, men ditt ser så inte slitet ut :))
.
- Mitt hår har klarat sig rätt bra av all blekning, men det är helt klart slitet haha :) Använder inte inpackning nu heller, även om jag verkligen borde så e lite torrare än vanligt. Använder för tillfället silvershampoo för hästar (vet hur de låter ;)) som fungerar så sjukt bra, håret är röda-pigment-fritt! Verkligen något ja rekommenderar om man försöker få vitt/grått hår ! :D
.
Vart gör du dina gifs? Säkert redan sagt men ändå :))
.
- Jag gör dom på Gifyo (LÄNK). Enkelt och gratis! :)
.
Amanda:
det vore fett om du skulle typ börja ha några inlägg med tips för utseendet och sånt. som du lärt dej i skolan tex.
.
- Skulle jag gärna göra, men jag är rätt fantasilös heh, några förslag på vad ni vill höra? :))
.
vart har du köpt brillorna fröken?
.
- Fick dom av min pojkvän i födelsedagspresent men han köpte de på Monki!
.
//Bara att fråga på om det är något ni undrar, jag svarar så gärna hah! :D

Kommentarer
Postat av: natalia

blue snow? :D

2012-05-09 @ 18:32:49
URL: http://www.sparklebabyy.se
Postat av: Fanny

Den där Amanda var riktigt klok och frågade dig det! Nu får jag äntligen se lite videos?????? ;))))) I KNOW U LOVE ME, XOXO FANNY

2012-05-09 @ 18:58:51
URL: http://fnylindberg.devote.se/
Postat av: Line

HAHA HÄSTSCHAMPO <3

2012-05-09 @ 22:49:26
Postat av: sanna

jag håller också på att få så blont hår som du har. går ganska bra. men vart har du köpt hästschampot och hur mycket kostade det?

2012-05-13 @ 14:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0