OM KÄNSLORNA VAR SAMMA, DETSAMMA SOM FÖR MIG

gått och blivit med halsont, hes är jag också, låter som jag rökt sen jag var två år
antar att evighets-vinter-förkylning är på g, fakklivet;P
//tråkiga listor är kul
 
Hur gammal är du? ännu sjutton, men snart så!!
Vad har du gjort i dag?  klippt lugg, sovit, fått min första håkis skiva av mamma som namnsdagspresent (inte för att det brukar firas i min familj hah), varit i skolan, kommit hem och ätit frosties i mängder
Vilken film såg du senast? The perks of being a wallflower
Vem ringde du senast? min ture pojk
Är du besatt av någonting? ha kontakt med mina nära och kära, gärna hela tiden hah!
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? på ett berg, i mitt hus/rum/säng
Vilken färg är dominerande i din garderob? svart. ska fylla den med mer rosa till våren
När vaknade du i dag? seXX
Vilken är din favorithögtid? Påsk, för våååren e påväg :D
Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? var som helst, bara det är varmt och soligt
Vad lyssnar du på just nu? Alt-J
Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? isbergsssallad, fetaost, salladskrydda, cola och  popcorn eheheh
Vem är din favoritkändis? VET INTE GAHH. är kändis-kåtarN nr.1 men typ heath ledger och joe gilgun
Vad är du på för humör just nu? känner mig dålig då jag behöver plugga men gör detta istället
Vilka yrken har du provat på? praktiserat som servitris, stylist och... typ städare på en museum hehhh
Hur går du helst klädd? helst barbröstad och trosor(gömd i mitt rum hah) annars mina sönderklippta tröjor + kjol/shorts
Vilket stjärntecken är du född i? vädur
Vilket är ditt favoritgodis? popcorn.. om det räknas som godis (snacks?)
Vad sa du senast? Puss 
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? är// Stylist lektionerna. just nu - naglar
Vad har du på dig just nu? svarta jeans, magtröja och pappas militärtröja
Vilken är din favoritaffär? ebay, både gällande kläder och allt inom hår/smink
Vad köpte du senast? blekning/hårmousse/mascara
Hur många gånger har du flyttat? aldrig med min far, forever kärlek - stockholms skärgård. flyttat två gånger med min mor, först till orminge och nu spånga
Har du någon gång badat naken utomhus? na, faktiskt inte, inte den bekvämaste med min bodyy såattehh
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Turis 
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? om ja sover själv, på sängen. med någon annan, golv/bord
Vad var det sista du åt? FROSTIES
Är du blyg? med folk jag inte känner, helt klart. dock blivit ofanligt mycket modigare nu än förr. det tackar jag älskade hanna för. svårt att vara social/modig när man är råmobbad/deprimerad/emo teenager HOHOH
Vad heter du i andra namn? jungfru maria
Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? ne, mina närmaste vänner vet nog.. allt skulle jag tro
Har du några husdjur? har världens finaste hund ja, Vincent gullegrisen, bästa vän ♥
Var växte dina föräldrar upp? mor som bonde i falun och far som stureplansbrat
Har du svenskt ursprung? så svennebanan man kan bli
Har du, eller har haft, något smeknamn? evi kallas jag av de flesta
Vilka är dina största svagheter? oj jisses, vet inte. har svårt att lita på folk, tror nästan alltid att alla jag träffar har något emot mig... när de egentligen inte har de... mjeh

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33333333333

2013-02-13 @ 15:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0