jäkla utväxt

såååå var det dax att bleka utväxten igen, har använt mig av Moods ultrablond i evigheter så denna gången tänkte jag pröva något annat. Moods har inte fungerat lika bra på mitt hår längre och inte heller mitt silvershampoo. tror mitt hår blivit van med de produkterna, ugh.
kan tyvärr inte säga att mitt hår blev mindre gult med denna än när jag använder Moods dock, surt :(
ska lägga i min silverfärg från directions för att få bort det gula nu, vill ej vara kycklig eheh
//har ni något förslag på ett superbra silvershampoo? i rimlig prisklass ehehh
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Björn Axéns silver funkar prima för mig! givetvis är lite gult kvar, men såg stor skillnad.

Svar: använde mig av den för något år sen, tyckte också den var riktigt bra, kanske ska köpa den igen :)
Evelina

2013-06-19 @ 23:26:29
Postat av: alexandra

matrix är absolut bäst! Hatar directions toningar haha. Matrix är väl dyr i inköp, men räcker länge + kan blandas ut om man har ljust hår.:)

Svar: använde mig av den förr men märkte egentligen ingen skillnad tyvärr... men kanske är annorlunda nu, hmm alla verkar ju tycka om den så kanske tar o prövar igen hihoh :)
Evelina

2013-06-21 @ 17:17:48
URL: http://www.atypi.blogg.se
Postat av: Stina

Ett silver schampo från lanza är super bra. http://www.bluestore.se/product.html/lanza-eugene-perma-silver-shampoo
Jag har det själv och det funkar perfekt. Självklart måste man ju använda det några gånger, bror ju på hur grått/silvrigt man vill ha

Svar: åh hurra ett alternativ jag aldrig prövat! ska jag definitivt testa, tack :)))
Evelina

2013-07-04 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0