Make up Store - Åhlens City

föööörstaaaa praktiiiiikdagen. sämsta morgonen då min hund mådde dåligt meeen åkte till praktiken ändå. jättetrevliga människor som jobbar där, huur mycket som helst att komma ihåg dock (!!!), trodde det var punk-tema men temat var kashimir (aka nude läppar, bruna skuggor, aka inte så jag var sminkad :( ), blev fan även tagen av en vakt som trodde ja snodde för ja glömde trycka på en knapp vid ingången där man har sina skåp, 2 much 2 komma ihåg för mig.
så mycket knappar och upp och ner i hissen och hit och dit och öööh va
iaf, blir nog trevligt, schyssta tider, 11-17 såatt ja ero positiv.
SÅ kom o hälsaaa o bli sminkad av mig yeye, för att kul (+ inte mycket människor på torsdagar :( )
 
//Vincent mår f.ö bra nu, tokern, skrämmer livet ut mig ♥

Kommentarer
Postat av: Lilly

Snygg!

2013-10-11 @ 19:03:07
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hur mycket kostar det att bli sminkad då? P.S du är bäst på smink D.S.

Svar: oj jag vet faktiskt inte heheh... men om man kommer förbi kan jag tex applicera någon/några produkt du är intresserad av :))) hel sminkning vet jag inte om jag som praktikant får göra tyvärr :sSå himla snäll, tack så himla! :$$
Evelina

2013-10-13 @ 11:34:57
URL: http://hitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0