nu är det natt, då var det du och jag

"jobbade" som sagt för Make up Store i solna centrum igår. de hade en monter tillsammans med Yves Rocher och the Body Shop och jag sminkade de i gallerian som ville bli sminkade helt enkelt. Simpelt! Så himla roligt att sminka olika ansikten, unga till gamla, mörka till ljusa osvosv. fick även lära mig kassan och bondade med hon som jobbade där så hon tog mitt nummer om de skulle behöva hjälp någon helg osv hihohohohoho yesplz.
fick även "betalt" i produkter, ett silvergrått nagellack Lucia och två ögonskuggor. de var så himla lika och på bild blir de ännu mer lika... oh well ett lavendel lila och ett pastelblått.:))))))))))))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0