Under broarna i skanstull lite nykter lite, full.

VAR PÅ GRÖNA LUND IDAG. DET VAR GRATIS OCH GRATIS ÄR KUL VISSTVISST :D
/en tjej taggade mig på instagram ett tag sen för att visa att hon använt sig av min youtube video för sin sminkning den dagen, uuuuh tänk att någon tittar på mig o lixom... uh har ej ord, så konstigt MEN SÅ KUL
 
//har jag berättat att jag fått praktik på Make up Store på Åhlens City förresten? jag som letat som en tok, så himla skönt även fast jag helst inte ville vara i butik denna gången men det kommer nog bli roligt hihoh
knaaaaaaaaaas
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LITZIUMWORLD / alternativ norrländska

jävligt snygg!!

~Bat kisses ^V^

Svar: Tack så himla himla :$
Evelina

2013-10-07 @ 21:48:18
URL: http://litziumworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0