Inköpt: "Lite bra att ha och lite kul!"

Igår tog jag och Hanna en liten fika efter skolan och gick även runt och kollade i lite butiker.
Vi drog till Make up Store då de hade erbjudandet att alla deras Dual foundations endast kostar 100kr denna månaden, jag som suktat efter den i färgen Helsinki hur länge som helst!
Eftersom jag även precis fått studiebidraget så kände jag att jag även hade råd att köpa Microshadow skuggan i färgen Smog. Även suktat efter denna hur länge som helst för att kunna göra konturer och skuggor med.
Blir att pröva hur de båda funkar snarast, kommer nog även upp en video på hur de fungerar snart! :)
Lite saker som är tråkigt att köpa men bra att ha är rakblad till både kropp och ögonbryn, så nu kan jag vara len och fin nu när solen börjat titta fram och kläderna sakta men säkert blir tunnare hihoh!
Dual Foundation Helsinki - 100:- Microshadow Smog - 112:- Gillette Rakblad 185:- Ögonbrynskniv - 60:-

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

Smog är ett måste! Den och Deadly skulle jag aldrig kunna leva utan, for real.

Svar: Använde den idag och är kär, lika fin som skugga under kindbenen som på ögonen!
Evelina

2014-04-04 @ 08:26:35
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Lilly

Du borde prova venusrakhyvlarna. Lovely!

Svar: Jaså, e de bättre? :)
Evelina

2014-04-04 @ 11:35:24
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0