paradise måndag

vaknade seriöst idag och min första tanke var " omg, paradise hotel börjar idag!!!!1!1!1!!", så himla pin hahah! men förra året aka -första gången jag någonsin tittat på detta hemska program- var så jäkla roligt åh, taggar till tusen. älskar att titta på dumma människor som blir galna av att vara instängda i ett hus :)))))
idag är jag även ledig, såååå skönt, börjar även bli sjuk så skönt att kunna vila ut. 
nu ska jag dra mig upp ut sängen och mixa ihop lite hummus tänkte jag. hummus frukost macka blir det nomnom

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi, jag med!!!!!!!!! längtat hur länge som helst :DDDD
(plus att big brother börjar snart också) :))))))))

Svar: får la se om jag ska börja titta på de också ;)
Evelina

2014-08-18 @ 17:27:41
URL: http://hemljuvahem.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0