HEJDÅ MCDONALDS + ÄNTLIGEN PIERCING

Idag piercade jag mig för första gången, ÄNTLIGEN! Tänk vad jag väntat och väntat och det har aldrig lyckats blivit av.
- Igår jobbade jag nämnligen min sista dag på McDonalds, ni som kanske inte visste det, yes jag har jobbat där sen i somras i år. Inte det roligaste jobbet men det var ändå mitt första jobb och jag är stolt över att jag lyckades få ett jobb helt själv utan någon annans hjälp och oj vad man har lärt sig av detta jobbet. Stress och att ta hand om krångliga kunder är verkligen någonting jag känner att jag bemästrat hahah!
Tillbaka till piercingen, har inte fått ha piercing på jobbet men nu äntligen har jag ett jobb där jag får ha piercing och jag har även pengar för det.
Som en tidig julklapp till mig själv. Så glad, åh äntligen. ❤️ 
/ tar en bild och visar er såfort jag kommit hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0