EMMABODA 2014 + packlista

Nu drar jag, packad och klar! Eftersom jag är super-erfaren festivalare så tänkte jag dela med mig av min packlista ;)
 
Tågbiljetter - Festivalbiljett
SL kort - ID kort - Pengar
Tält - Underlag - Sovsäck - Stol
Liten väska (magväska för min del, hoho känner mig fett löjlig but still cool)
Våtservetter
Tandborste - Tandkräm
Smink - Sminkborstar - Liten spegel - Kam
Ta-bort-smink servetter
Shorts - Jeans - 2 Tröjor - 1 Varm tröja - Trosor - Strumpor - Skor
Regnponcho
Mobil - Laddare
Solskydd
Deodorant
Vattenflaska
Tuggummi
Torrshampoo
Solglasögon
Ppiller
Skoskavsplåster
Toapapper
Kortlek
Knäckebröd - Mjukost - Alkohol
 
Kanske låter som mycket men allt är så litet o lätt så det tar knappt någon plats. Häften av kläderna har man ju även på sig på vägen dit. ;) För er som kanske undrar så nej, jag är inte supersminkad på festival, är för det mesta osminkad under mina solglasögon men mot kvällen blir det nog något fräsigt läppstift + Limecrime's Wicked som jag har med mig i år + ögonbryn såklart och kanske lite concealer och eyeliner.
Eftersom jag inte är säker på att det blir någon festival nästa år så har jag även med mig min gamla skitkamera så jag kan ta mycket finfula bilder. - om det nu blir av, brukar glömma hahah!
Vi ses om en vecka, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0