Kaos i orten

Idag hämtade jag äntligen ut tågbiljetterna till Emmaboda efter en panik-ångest attack igår då min syster trodde att det fanns ett "hämta ut senast" datum och därav att biljetterna var borta. Så var det dock inte som tur var, puuuuuh! 
Efter det så drog jag, mor och mina systrar iväg på en liten shopping runda och sedan bio - The Grand Budapest Hotel - konstig men bra film. Avslutades med sushi till middag, bästa någonsin.
Visar imorgon vad jag fick med mig för fint från shoppingen :)))))

Kommentarer
Postat av: Nicolina

sista datum??? AHHH då måste ju hämta ut nu :o hur gör man????

2014-07-04 @ 10:13:30
Postat av: Nicolina

sista datum??? AHHH då måste ju hämta ut nu :o hur gör man????

2014-07-04 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0