JAG HAR TAGIT STUDENTEN FYFN VAD JA ÄR BRA

igår, 9 juni 2014 sa jag hejdå till skolan föralltid. hejdå till alla fina lärare som jag gillar så himla, mitt älskade matkort och alla klasskamrater (inte farväl föralltid för dom dock)
hade finaste dagen, med mina fina i skolan, på flaket och sen på mottagningen med familj och vänner!
fick så mycket fina presenter som jag visar imorgon +( lite ebay + limecrime smink ja fick idag hihoh)
nu är jag..nästan arbetslös och måste ta tag i mitt liv, hårt :s

Kommentarer
Postat av: Lisa

GRATTIS!
Länken till skorna? De är såååååfina!

Svar: Åh tack! :Dkommer upp om någon dag :*
Evelina

2014-06-10 @ 22:18:10
Postat av: Anna ⚡

Åh vad roligt, grattis!!

Svar: Tack så himla! :D
Evelina

2014-06-11 @ 19:28:33
URL: http://annamarklunds.blogg.se
Postat av: Lisa

Detta är jättelängesen, men vart är klänningen/toppen köpt? Letar studentklänning nämligen<:

Svar: Chicwish! Var som sagt ett tag sen, men chicwish har massa fina klänningar för en billig peng :))))
Evelina

2015-02-15 @ 16:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0