Vita tänder nu till sommaren! Tandblekning till minipris ☀

För några veckor sen beställde jag hem Crest Whitestrips 3D. Tandblekning i form av "tejp" man sätter på tänderna och har på i 30min - 2timmar. 
 1.a bilden är ifrån en blekning. Märkte egentligen ingen skillnad men hade endast på det i 30min dock.
 2. bilden är ifrån femte blekningen och serniiiii det är ju faktiskt skillnad, hurra!
Använde blekningen ungefär en timma varje gång då jag tyckte det var krångligt att prata med de på + så lyckas man svälja lite blekning som läckt ut ibland och det smakade då inte gott. Fick endast lite illningar i tänderna en gång då jag borstat tänderna precis innan -vilket det stod att man verkligen inte skulle. Hahah så dumt! Annars inget ont eller obehag.
 
Rekommenderar dessa verkligen + ebay-säljaren. Billigt, snabbt och superbra!
LÄNK 130kr för 10st blekremsor/ 5 st användningar

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Måste börja med att säga att din blogg är riktigt grym sen vill jag bara ge ett tips tills nästa gång du bleker tänderna. Använd Stellawhite strips istället då de är skonsammare än crest men ger lika bra om inte bättre resultat som dem. Lycka till! :D

Svar: tack så himla himla! :Dåh det ska jag kolla upp!
Evelina

2014-07-06 @ 11:29:53
Postat av: Fiona

Haha tänkte precis också skriva att du borde testa Stella white stripes och så ser jag att någon hunnit före. Hehe aja dem är riktigt bra iallafall. Hoppas du får en super skön dag. :-)

Svar: hahah oj då, många som rekommenderar, då ska jag se till o pröva de nästa gång! :) vet du något bra ställe att köpa de på?
Evelina

2014-07-10 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0