oj, studenten var det ja

alltså, att jag tar studenten om en vecka är helt galet. förstår ingenting, skickade precis in sista uppgiften någonsin och jag är helt klar. ingenting kvar att göra, nada, finito osv. (om ja nu inte får komplettering lolol)
knas iaf. dum som jag är har jag inte riktigt förstått detta än och kom precis på att jag kanske borde skicka efter studentskorna jag skulle köpa, från ebay såklart. inte att lita på.... betlade 7 pund extra för att få hem de snabbare men dää ä ba o hålla tummarna. D:
YEPP DESSA FINA JELLY SKOR BLEV DET, KOMMER SE UT SOM ETT MONGO HEJHEJ
ni får se modell o färg sen när de kommer, håll tummarna för att de hinner hem till mig innan studentdagen :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0