Polisanmälning, festivaltågköp och EU- valet

oj vad bloggen har varit död på sistone, skolan, jobbet och livet har varit stressigt. här är några saker som har hänt de senaste dagarna iaf
 
Förra fredagen, den 16 fikade jag med Lollo och Fanny på Waynes på Götgatan, gos
sen blev det inte lika gos när en alkis kom fram och spottade mig rakt i ansiktet, aldrig varit så chokad som då. blev polisanmälning och en himla massa wtf?!?!??!?! har förmodligen blivit spittad av aids eller liknande fy
Senare den dagen åkte jag till Örebro med min syster för att träffa min andra syster som är där och pluggar, vi hängde i parken, åt sushi och upptäckte att Örebro inte har något uteliv
har äntligen köpt tågbiljetter till Emmabodafestivalen så nu är jag, Nico och Emma reeeeeedooooo, så redo TAGGN. (bild från Peace and Love 2012)
nu har jag jobbat tre dagari sträck, äntligen frisk. har dock fått feber nu som är förjävligt då jag ska göra omprov imorgon som jag inte kan missa! ska även gå och rösta snart, first time, fett spännande, fast inte alls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0