Serie tips: Attack on Titan - överdrivet överkär

De senaste hundra åren har mänskligheten levt i trygghet innanför de tre enorma murarna Maria, Rose och Sina, som skyddar människorna från de hemska titanerna, en form av jättar som äter människor. Eren Jaeger bor i den lilla byn Shiganshina precis utanför Mariamuren tillsammans med sin adoptivsyster Mikasa. En dag vänds hela världen upp och ner för hela mänskligheten när en enorm titan dyker upp och krossar muren och byn blir totalförstörd. Eren svär därefter att han ska utrota titanerna och går med i militären tillsammans med Mikasa och sin bästa vän Armin.
Om ni är ute efter en asspännande (!!!) serie så ge denna en chans, ni är fast 5min in på första avsnittet, lovar!
 
som pricken över i'et så har den även världens catchigaste öppningslåt, (som jag nu har som ringsignal) lol ja sån är jag, är överdrivet överkär 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hähä, förstod nästan att du skulle älska den =D
Den är super!

Svar: Hade den på datorn i typ två veckor och kände mest njaaa..... sen tittade jag klart hela på två dagar hahah!
Evelina

2014-05-14 @ 18:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0