Topps hållare - för att man kan ju inte leva utan en

Kolla vilken fin! Tänk bara om jag hade ett sminkbord som jag kunde pryda med denna istället för fönsterbrädan som jag har klämt in allt smink relaterat.... men en dag så!
 
jag vet, jag vet, det ända jag bloggar om e massa nytt (för det mesta skit) som jag köpt men det äro min grej och ha fått sin första lön fick mig på shopping humör hihhoh, på ingång har jag 10pack jättefina klädgalgar, ett hår/huvudsmycke, två st spets toppar/bhar och silvershampoo, fy vad jag längtar tills jag har silvrigt hår igen 
- jag köper så förfärligt konstiga grejer egentligen, inget hänger ihop

Kommentarer
Postat av: Isabella

Varifrån är den då? : >

Svar: ebay heheh :)))
Evelina

2014-05-07 @ 19:21:56
URL: http://instagram.com/belskihwh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0