Är en krigare osv lol men ja faktiskt

Alarmet stod på 4.30 idag. från klockan 6.30 till kl. 18.00 fick jag jobba med det jag älskar mest. En reklamfilm där lilla jag agerade MUA hoho! - mer om det när reklamfilmen väl är klar och släpps. 
En riktig lång men rolig dag, första scenerna spelades in på Arlanda, sedan lite i Mariatorhet och till sist i Gondolen. Imorgon spelar vi in på t-centralen och på söndag i Björns trädgård. 
Som den krigare jag är (lol) så drog jag direkt från ena arbetet till mitt andra där jag jobbade 19-23.30. Skrev på lite papper då jag sagt upp mig osv. Känns skönt, behöver minska min stress i vardagen. Tror jag blir sjuk av all stress. 
Så idag har jag klarat mig på cirka 3timmars sömn. 
Sitter nu på bussen, en timma tills jag är hemma då jag har 4 timmar att sova ( om jag nu somnar direkt) + måste äta middag lol.

Kan vara så att jag blir sjuk av mina dåliga mat och sov-vanor även ehhh :s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0