Idag är jag glad

Är äntligen sisådär frisk, ska äntligen få jobba imorgon och dra in lite cashhhh! 

OCH vet ni vad, idag var jag på arbetsintervju för the Body shop, så himla roligt och jag skulle bli gladast i världen om jag fick jobba där, verkar heaven. Kändes som intervjun gick bra, men man vet aldrig aaaaah! Håller tummarna! 
Fick även ett samtal på morgonen från min tidigare praktikplats Make up Store Åhlens City och blev erbjuden att jobba där den 31 oktober och sminka halloween sminkningar!!!!! ALLTSÅ!!!! Och jag som verkligen älskade att praktisera där, alla som jobbar där är så himla goa! 

Såatt idag är jag glad. Mycket glad faktiskt. 
Att mina ebay köp e "shippade" är även ett plus hihoh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0