Kurerar mig med te och Dr phil

Att jag åkte och jobbade stängning igår när jag var sjuk kanske inte var det smartaste. Känner nu idag att det verkligen tog på kroppen så idag stannade jag hemma, ligger nu i sängen och kurerar mig med te och dr phil, bästa bror.
Råkade dock spilla en massa te i sängen ugh, orkar inte bädda om så ligger nu och klämmer in mig i ett torrt hörn hahah!
Imorgon ska jag verkligen försöka pallra mig upp dock, snart är ju inspelningsdagarna med Gina showen slut och har verkligen börjat tycka om alla där så vill inte missa sista dagarna med dom....
 
- bild från någon vecka sen. "min favoritsminkning" fast med chinchilla från limecrime på läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0