Taylor Momsen Inspirerad Makeup - Efterfrågad

Någon på min Youtube-kanal som önskade att jag skulle göra sminkningen Taylor Momsen har i the Pretty Reckless - Just Tonight musikvideon. Tog mig en titt på hur det såg ut och oj vad jag älskar denna look. Grunge och Bohemian i en och samma sminkning.
Supersnyggt tycker jag! - Sminkvideo på detta kommer inom kort ;)
 
ı idag fick jag äntligen sova ut, kommit hem från jobbet 1 på natten och gått upp kl 5 för att sedan börja jobba kl 7 nu i två dagar. 4 timmars sömn ugh, dödstrött. skulle blivit lite dj.ande idag på Sommars säsongsavslutning men fick endast spela en halvtimma, nico jobbade och är sjuk så blev tyvärr inte av - hoppas vi ses nästa år Sommar ♥ ı

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0