Hårvideo: Silvrigt hår och hur jag fått det att växa

Äntligen har jag gjort en hårvideo. Ojojoj vad folk har undrat och frågat hur jag gjort för att få det si och så, nu får ni alla svar, förhoppningsvis, i en och samma video! HURRA
Berättar vad jag gjorde för att få mitt hår att växa och bli friskt. (är förjävla långt nu). Berättar vad jag använder för blekning och vilka silvershampoon jag rekommenderar beroende på hur vitt/silvrigt du vill ha ditt hår.
Även mina hemliga tips och tricks ;) Löjlar mig även en hel del så håll i hatten!
 
Skriv gärna vad ni tyckte om videon eller om ni undrar något! :)
måste sluta säga "I guess" och "like" hela tiden, why evi why?!

Kommentarer
Postat av: BeckaBubblegum

Bra video! :D
Hade funderat på silverschampoot från L'oreal sen tidigare så nu blir det nog absolut att jag kör på det när det är dags för mitt hår att bli vitt :P

Svar: Vad bra att du tycker det! :D
Åh hoppas det går bra, alltid lite knepigt i början att skaffa vitt hår men silvershampoot är verkligen en räddare!
Evelina

2015-02-16 @ 12:53:18
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se
Postat av: Isabella

Beställt hem öljäst! Det va så billigt att jag inte kan låta bli att testa^^
Mitt hår blir btw mörklila ikväll - bambambaaam! Velade en stund igår om jag skulle köpa röd eller lila färg^^

Svar: Ja det är superbilligt!
Wiiii vad roligt, lägg ut på insta så ja ser sen! :D
Evelina

2015-02-16 @ 14:20:58
URL: http://instagram.com/belskihwh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0