NY DESIGN PÅ YOUTUBE

Har som vanligt blivit sjuk igen. Så fort jag jobbar mycket och blir en aning stressad så säger kroppen nej, varför så dålig kroppen? Snälla, lägg av. Jobbar ju knappt.
Det stoppar inte mig dock. Hinner vila hela dagen imorgon men fre och lör blir det både fotografering och musikvideo inspelning. Därav mötet jag jag var på någon dag sen. Superroligt!
 
Imorgon tänkte jag försöka ta en ny bild till min header jag jobbar på. Försöker göra om hela min blogg design men det äro så himla svårt argh!! Någon som vet hur man gör vit bakgrund bara vid inlägget?
Har ni sett min nya design på min youtube kanal förresten? VAD TYCKER NI? :))))
Prenumerera här! PUSS
 Nu ska jag titta vidare på vampire diaries, ja vet dont judge. Kommer föralltid vela ha en egen vampyrpojkvän blä, d r ö m

Kommentarer
Postat av: Lilly

En tjejkompis ska göra en ny header till min stängda blogg. Jag tycker bloggdesign borde vara lika lätt som att byta coverbild på facebook ungefär. Jag är idiot på sånt där.

Svar: Verkligen! Vore superb om man kunde dra i vilken bild som helst o släppa den där man vill ha den. Varför finns inte det :(
Evelina

2015-02-18 @ 23:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0