American Horror Story: Freakshow

Så.... idag drog jag till Hanna och såg sista avsnittet från American Horror Story: Freakshow och nä, inte ett dugg nöjd med slutet. Svintråkigt. OCH KAN DE SNÄLLA SLUTA MED MUSIK SCENERNA
Vill ej höra någon sjunga. Vill se konstiga deformerade händer och blod och slakt plz.
 
Ja, relativt intressanta karaktärer men det var ju knappt någon handling hallå?!
Clownen var ju mest spännande men till och med han blev ju trist blöö :(
 
Har ni själva följt serien? Vad tyckte ni om sista avsnittet av denna säsongen?
Kommentera så kan vi diskutera ;)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Ååh var så missnöjd med alla 'huvudkaraktärer' (de som haft större roller förut) förutom Bette och Dot. Älskar dom!
Och jo musikscenerna var så onödiga och hela ploten var skit :(
Det var iallafall coolt att det hade en koppling till Asylum!

Svar: Blä ja verkligen, vissa var typ med endast ett avsnitt och några var ju inte med alls vilket var tråkigt :(
Hur hade de koppling till Asylum? Hahah någon som jag inte ens tänkt på? :S
Evelina

2015-01-28 @ 17:09:40
Postat av: BeckaBubblegum

Blev oxå lite besviken på slutet, kändes lite töntigt.. Men annars tycker jag den varit helt okej, men har nog gillat Coven mest av AHS-säsongerna :P

Svar: Ja verkligen töntigt slut!Själv tror jag att jag tyckte första säsongen var bäst.... kanske mest för att den påminde om min favoritfilm Beetlejuice ;D
Evelina

2015-01-29 @ 13:55:09
URL: http://annorlundamenvanlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0