14 myggbett!

Tredje skoldagen har tillbringats med klassen på Björnö, mitt i skogen. Naturen tycker inte om mig, eller iallafall inte myggor :( Även om vi var tvungna att gå i ungefär en timme var dagen ganska bra. Jag hade ju med mig Hanna, Nico och Emma som sällskap! Hanna aids'a ner mig, hon råkade skära sig med ett BARR, lyckat. Hon blodade sen ner min näsa, inte de mysigaste hahah alltså :(( jaja, de va iof ganska kul ;)

Söta Emma, en hög Jag och en fin Nico<3

en cp jag och en glad fin nico :D
Tog iof bara tre bilder, en på Hanna oxå men tror inte hon skulle bli så glad om ja la upp den hah, så yeah! <3


Kommentarer
Postat av: NICOLINA

Intressanta bilder må jag säga ewi. speciellt den sista bilden hörru ! <3

2010-08-22 @ 13:56:42
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0