round here we talk just like lions

har seriöst varit sjuk i typ en månad nu...kanske mer. idag vaknade jag upp med feber... ORKAR INTE :@
ja e arg av mig
klippte av 10cm hår igår, topparna alltså, känns mycket kortare, lite jobbigt, men det behövdes. jag har slängt över luggen till andra sidan, klippt till en liten failad snelugg medan underhåret växer ut. rätt okej. och...ah, mitt hår e snart vitt, som ni ser på min fina_sjuka gif, ska ba silvertona de... imorn kanske... vet inte : (
e dålig på att uppdatera om mitt hår, men tror ingen bry sig hah! eller, gör ni?
oorkarr, iintee, aja
ska kolla på jennifers body nu, den verkar cp, kyss
Gif Created on Make A Gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0