födelsedag, presenter, kebabluch och tårar

smexig som jag är tog jag och familjen (+ture) en hederlig kebabluch för att fira mig haha, fint ska're va!
redan visat min superfina fräsiga pink ladies jacka som jag rockar runt i all day long.
jag fick också de två Kapten Röd skivorna, den artisten som är närmast mitt hjärta för tillfället så kändes så himla rätt att för en gångs skull faktiskt ha skivorna (och inte bara ha de på datorn).
fast den finaste presenten fick jag av världens bästa hanna på grillfesten efteråt, en egen låt hon gjort bara för mig. så himla fin, grät som en bebis ( <333333333 )
//nu ska jag duscha, silvershampoonera mig och sedan kör jag på och börjar fläta in dredsen, HÅLL TUMMARNA FÖR MIG ATT DET BLIR SNYGGT!
mitt hår ser ut som pubis MEN DE REGNADE OKEJ :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0