JULAFTON O KLAPPAR

GOD JUL HÖRNI
 
Har ni haft en fin jul? Själv jobbade jag på Julafton, dock endast fyra timmar. Bra med cash osv.
Jag hann dock precis hem till Kalle Anka så allt var frid och fröjd. Åt gott med familj och mormor och morfar och fick mycket fint.
 
1. Wave-maker (som jag suktat efter forever åh så fint, håret ser änglalikt ut) 2. Extern Hårddisk (behövdes tusen gånger om, min stackars macbook är fullproppad) 3. Power Bank "laddare" (om det krisar) 4. Fem stycken ansiktsmasker (behövs verkligen, förstår ej vad som hänt, aldrighaft problem med min hy men nu kaosar den blä) 5. Viva la Diva läppstift i färgerna Moonwalk (grönblå) och Very Violet (violet) 6. Minneskort till kameran 7. Extra batteri till kameran
-Ej på bild- 8. Teddyfilt 9. Ljusstake 10. Lång kofta med huva 11. Randig Magtröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0