småstolt

Idag var jag ledig för en gångs skull, så fruktansvärt skönt! 
Fick ett jobberbjudande idag även så imorgon ska jag ta bussen så tidigt som kl 6.30 och dra till Münchenbryggeriet där jag ska MUA för Comviq's nya reklamfilm. :)))::))):)):):):)))
Roooooooligt wiiiiiiiiii! 

Klarade f.ö av att jobba 4 timmar själv på The Body Shop och även att stänga all on my own igår. Komma ihåg allt med kassa, koder, bank och larm att göra, fatta vad nervös jag var hahah! 
Känner mig dutti :)):)):))::::)))))

Vad är ni lite småstolta över/ något roligt som hänt på senaste tiden? Tell me :)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Att jag lyckats få till min nya bloggdesign, även om jag inte hinner blogga i den än. ;)

Svar: Åh va duktig du är! Sånt där design och koder och grejer är såååå krångligt
Evelina

2014-12-10 @ 21:49:32
URL: http://saxros.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0