inget gör mig så lycklig än när jag fått nytt smink

för er som följer mig på instagram har sett att jag har blivit galen och spenderat första (riktiga) lönen riktigt rejält! 
första NYX produkterna någonsin har köpts och även första ELF produkterna någonsin
 
från NYX köpte jag HD concealer i färgen fair, soft matte lip cream i färgen morocco och lip liner i soft nude
från ELF köpte jag så sjukt mycket, så billigt, gratis frakt nu på deras uk sida, tipstips!
eyeliner, matte lip colors, lip stain, lip liners, blush, highlighters och makeup mist
 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

Ååh vaaaarför läste jag det här inlägget? Nu har jag beställt elf produkter för 300 spänn när jag verkligen måste spara pengar hahaha!

Svar: Hahah ääääsch så billigt så det är värt det! :D
Evelina

2014-06-19 @ 14:59:40
URL: http://effiestardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0